What?

Gaaahh!! Typ det enda som kom upp i huvudet för tillfället! Nej men har väl egentligen ingenting på hjärtat. Det lunkar på som vanligt... känner att jag går runt och räknar ner veckorna jag har kvar men blir samtidigt stressad över att tiden går så fort. what to do?!

Ska förhoppningsvis dra till six flags i helgen med Bodil så håller tummarna för att vädret är fint!

Måste försöka skicka hem en box med grejer den här veckan, sakerna ligger mest och tar plats just nu. Har precis varit "löning" så borde passa på medan det fortfarande finns pengar på kontot!

Annars så har det mest varit jobb och träning idag. På ena passet så blev vi uppdelade i 2 team och körde stationer och givetvis skulle jag bli teamleader för det ena, FAN! Tycker inte om att prata och peppa andra när jag fokuserar på min egen träning... men men gick rätt så bra ändå. Har även varit med bilen till verkstaden för oil change så klapp på axeln åt mig!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0