weird feeling

Har en sjukt konstig känsla i kroppen som jag inte kan sätta ord på. Vet inte om jag är på väg att bli sjuk eller om det är något annat!

Har haft så jävla svårt att sova de senaste nätterna. Fastän jag har varit sjuk trött när jag har lagt mig så blir jag klarvaken så fort huvudet landar på kudden, what the fuck?! Brås alldeles för mycket på min mor när det kommer till sömn eller kanske ska säga brist på sömn... Aja ska hålla tummarna för att jag kan somna ikväll annars ska jag testa att ha lite musik i ören som moder rekommenderade!

Har gått runt i min grymt snygga tröja idag, love it!


Kolla ikapp lite BB nu och sedan blir det sängen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0