Relaxing day

Har haft en sjukt skön och avkopplande dag inne i DC med Emelie! Vi tog med oss en filt, köpte lite lunch och kaffe och satte oss i gräset vid the Monument och tog det bara lugnt i det härliga vädret. Love days like this!











Nu sitter jag här hemma och tror att jag ska njuta av en lugn lördags kväll alldeles för mig själv.. va ett tag sen!! Lite gott att äta och någon film, känns som mitt humör idag! Är helt slut fastän vi bara har suttit och slappat hela dagen, kanske är värmen och att man inte dricker tillräckligt!

Va även ledig igår kväll så blev ett biobesök tillsammans med Rikke, hade inte setts på ett tag så hade lite att prata ikapp!

Fick äntligen iväg mitt stora paket igår så nu är en massa grejer på väg hem till Sverige, eller som J säger: One piece...sweden. Haha han kommer verkligen sakna den!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0