Oops!

Hoppsan så det kan gå! Begav mig nu på kvällskvisten ut för att få i mig lite kaffe men kom hem med ett par skor.. Sånt som händer! Men när man provar ett par skor som är så underbart sköna och när det återigen går förbi en person som säger att man ser fantastisk ut i dem skorna så måste man ju helt enkelt bara ha dem! Dessa goingar blev det idag!


Storstädade och tvättade min bil igår men är så sjukt tråkigt när man vet att den inom ett par dagar kommer vara minst lika skitig igen, that sucks! Men men nu kan jag iaf säga att jag har gjort det.

Idag när jag var på väg hem så åkte jag förbi en polisbil som stod lite gömd och spanade och tur var väl att jag höll hastigheten, det läskiga var dock efteråt då polisbilen startar och börjar åka efter mig, kommer upp jämsides med mig och ligger kvar där i typ 500 meter. Trodde ett tag att han skulle stoppa mig men höll mig till hastigheten så hade ju inte gjort något men ändå, sjukt nervöst var det! Försökte att inte köra för fort men samtidigt inte för långsamt så satt och stirrade konstant på hastighetsmätaren... Tillslut så svängde den iaf åt ett annat håll, vilken lättnad!

Har idag packat för fullt i min stora kartong så att jag kan bege mig till postkontoret imorgon och skicka hem den. Fy fan är riktigt tung så lär gå på runt 100 dollar men rätt så värt att få hem lite grejer. Kommer dock sakna min onepiece som åker med.. fast mest så kommer nog J sakna den! Han älskar den, hans favoritord!


Om en vecka kommer syster, gonna be AWESOME!!

Usch nej borde sova!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0