New Au Pair

Har ju glömt att nämna en sak! D har nu matchats med en ny au pair, en tjej från tyskland. Dock kommer hon inte hit förrän två veckor efter att jag har åkt så kommer inte hinna träffa henne. Men är riktigt glad att D har hittat en ny och förhoppningsvis kommer det bli jättebra!

Härligt och varmt har vi haft det idag och det ska troligen fortsätta veckan ut, nice! Detta firade jag och J genom att baka lite kolakakor!


Har tillsammans med Bodil och Emelie bokat in ett event med river tubin' i juni vilket jag tror kommer bli riktigt härligt!! Perfekt att ligga och flyta i vattnet mitt i sommaren, ser jag fram emot.

Fatta att om 2 dagar kommer Rebecca va här, helt sjukt!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0