Date?

Haha fick en liten rolig upplevelse under mitt starbucks besök idag! Kom fram en kille och fråga om han kunde sätta sig vid stolen bredvid. Kan ju inte säga nej till det, platsen är ju ledig! Han börjar i alla fall att prata en massa med mig och det är väl trevligt till en början, men han verkar inte riktigt fatta vinkeln att jag inte är så intresserad av att prata längre när jag tar upp min bok för att läsa. Han fortsätter prata och börjar sedan fråga om jag vill äta lunch med honom, hitta på något någon gång etc. Jag tackar artigt nej men killen ger sig inte! HALLÅ! För att få honom att gå måste jag tillslut ta hans nummer "ifall jag skulle ändra mig".. Haha ja allt händer verkligen i detta land! Typiskt att han inte var min typ av kille, hade varit trevligt för omväxlingsskull!

Har verkligen haft sommarvärme den här veckan och det är så sjukt skönt! Dock kommer jag ju inte sakna regnskurarna och thunderstorms! Sol och värme vill jag ha!


Hanging out in the park!

Jobbar ikväll men laddar för morgondagen! Lite drinkar väntas med Bodil och några amerikanska vänner, NICE!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0