You wanna be on top?!

Härliga helg!! Fick sluta betydligt tidigare igår då J's mamma kom och hämtade honom redan vid 17.20 (kom på att det är bäst att skriva tid i svensk form, är så sjukt inne i det amerikanska tidsystemet nu) och drog då direkt iväg till Lakeforest mall för att möta upp Rikke och Marjam. Vi skulle titta på America's next top model casting. Haha var väl egentligen inte så roande men var kul när kön bara blev längre och längre och fler tjejer hoppade på att bli landets nästa stjärna. Herregud hur de orkar!! Det enda komiska med det hela var att se när det var tjejer som inte alls kunde gå en runway, OMG!! Skratta en hel del!!


Kön går hela vägen runt!





Efteråt for vi hem till mig för lite filmtittande, en rätt så skön fredagskväll!!

Idag blev det att börja dagen med en löprunda innan det blev att åka iväg till tatuerarkillen för att diskutera min tatuering. Tyvärr hade han inget uppritat utan vi satt och kollade på bilder och diskutera idéer så att han fick en liten bättre bild av vad jag ville ha. Hoppas på att det blir något bra!! Ska åka dit på måndag och se vad han har ritat så ska verkligen hålla tummarna för att jag gillar det!!

Pratat lite med syster idag och är lite avundsjuk att hon är och åker skidor igen, vill också åka skidor men antar att den får vänta tills nästa vinter! Vi har iaf börjat göra upp lite planer och går allting som vi vill så kommer hon förhoppningsvis och hälsar på mig i maj. Kommer bli grymt skoj!!!

Nej ska försöka underhålla mig ett par timmar innan det blir dags att åka till J's mamma för lite extrajobb. Så har nu laddat upp med ett par filmer och lite choklad!! Känns rätt så skönt att ha en lugn helg inför den kommande veckan. Som jag för övrigt har börjat bli lite orolig över för de visar alldeles för mycket regn och det tycker jag inte om. Ska ju vara varmt men jag vill ha sol sol sol!!

Får inte glömma att ställa om klockan inatt, äntligen kommer det bli lite ljusare!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0