Tattoo...

Grattis till min kära morfar som fyller år idag!! Hoppas att du haft/har en riktigt bra dag!!

Efter att sovit alldeles för få timmar inatt så har jag och Kristin ändå lyckats ta oss ut ur huset under dagen och uträttat en hel del!! Började med ett besök på DSW där Kristin skulle kolla efter ett par heals men slutade med att jag köpte ett par sandalar. Har ändå planerat att köpa ett par till miami så var passande nu när jag hittade ett par och dessutom hade lite presentkort! Får bli en bild någon annan dag!! Typiskt nog skulle vi båda testa ett par riktigt snygga skor och givetvis skulle de sitta som en dröm på foten, så sjukt underbara!! Tror vi båda blev lite förälskade!! Finns de kvar om någon månad eller så, så ska de bli mina!!

Efter lunch på subway bestämde vi att jag skulle få arslet ur vagnen och ta mig till en tatuerare, så vi åkte till studion som ligger rätt så nära mig. Fick prata med en trevlig tatuerare och han ska nu skissa lite så ska jag återkomma senare i veckan för att se vad han har hittat på. SPÄNNANDE!! Ska dock inte tatuera något än men måste börja någonstans så jag har något att utgå ifrån. Hoppas på att han kan hitta på något bra utav de idéer han fick av mig så kanske det blir en tatuering om en månad eller så! Fortsättning följer...

Nej snart dags att göra oss redo för ikväll intar vi DC!! EXCITED!!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0