Summer heat

Åh idag har det varit riktigt sommarvärme ute! Sol och blå himmel så man kan ju inte må bättre!! Detta firade jag och J med att äta glass med jordgubbar och banan på balkongen, riktigt mysigt!!

Idag är det jobbarkväll så har inte gjort så mycket. Kollat ikapp på big brother och tänkte nog snart krypa till sängs. Förstår inte att jag är så trött!!

Nu är hostel i NY bokat till mig och syrran, woop woop!!

Imorgon bär det av till dc för att kolla in cherry blossom. Dock hotar de med regn imorgon så ska hålla tummarna för att vädret är på min sida! Sedan på kvällen blir det NBA och basket med Rikke. Ska bli riktigt skoj!! Är nog första basketbollsmatchen jag någonsin har sett, så får väl se om jag hänger med i spelet!

Kanske borde skriva ikapp lite på min journal som jag skriver just nu som hemläxa till min kurs i april (boooring)!! Måste nog ta och börja skriva på den där uppsatsen snart men har ändå ca 2 veckor på mig innan det ska in så behöver inte börja stressa än!!

Kan inte förstå att 9 år har passerat... you're always with me!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0