St. Patrick's Day Parade

Usch var inge roligt alls när klockan ringde imorse efter ca 5,5 h sömn. Kände mig typ bakis, hur man nu kan göra det utan att ha druckit alkohol!! Klockorna är iaf omställda nu och dagarna är numera ljusa längre, me like!!

Blev en tidig morgon då jag skulle fara in till DC med ett gäng tjejer för att titta på St. Patrick's Day Parade i det soliga och varma vädret! Har varit en helt fantastisk härlig dag så var utmärkt att spendera den utomhus. Paraden var väl inget märkvärdig och kanske lite väl lång men vi hade ändå en trevlig stund!!










Marjam!






Rikke and I!




Having a nice time in the sun!


We found a Leprucan!




Marjam and I!

Har sedan jag kommit hem försökt packa lite och går väl sådär men har som vanligt svårt att välja vilka kläder jag ska ta med mig så kommer säkerligen bara använda hälften av det jag packar! Men men så länge det får plats så funkar det!!

Har precis kollat melodifestivalen även om jag redan visste vem som vann.. är lite svårt att undgå när man har facebook! Men rätt låt vann så jag är glad!!

8 months!! Sjukt vad tiden går fort, enbart 4 månader kvar att jobba nu och ca 4,5 tills jag är hemma igen. WEIRD!

Sjukt trött så ska nog krypa till sängs!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0