Spring Break

Jaha då har J spring break. Började alltså idag och pågår till nästa måndag så kommer bli lite annorlunda arbetstider den kommande veckan!! Idag blev det bara jobb mellan 7-13, vilket var väldigt skönt!! En promenad på det så var helgen igång!

Nu är jag precis hemkommen från Rio efter lite kaffedrickande och frozen yoghurt med Rikke, en skön fredag i mitt tycke! Är sjukt trött så tänkte snart krypa till sängs och hoppas på att jag kommer orka upp till zumban imorgon bitti, be strong!

Annars då...... jo har börjat leta jobb hemma och sökte faktiskt ett jobb nu i veckan så får väl se hur det går med det. Är ju inte det lättaste att söka jobb när man är i detta land då jag inte har någon möjlighet att gå på arbetsintervju. Jaja vi får väl se hur det går med jobbfronten! Skulle iaf vara oerhört skönt att komma hem till något att sysselsätta sig med, kommer nog bli jobbigt om man inte har något att göra om dagarna!

Känns både sjukt men samtidigt skönt att det bara är 3,5 månads arbete kvar!

Nej nu får det gärna bli lördag för jag har en del spännande saker att se fram emot!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0