Snart snart snart!!

Herregud miami och bahamas närmar sig verkligen nu, inte många dagar kvar nu!!! GE MIG ONSDAG!!

Idag blev det att gå upp vid 4.30 och lägga sig inne oss J för D skulle med ett flyg nu på morgonen och J var vaken så fick krypa ner hos honom. Inte det mest bekväma men det funkar, önskar dock att han hade en dubbelsäng ibland!!

Min rygg stör mig lite idag så fick bara bli ett spinningpass men är helt okej efter gårdagens trippelpass!! Är trött dessutom så har inte så mycket energi idag!

Har äntligen bokat en weekendkurs den här veckan så den 14-15 april bär det av! Ska åka på en kurs utanför Baltimore som heter American Culture and Caring for Children with Special needs. Tror inte att man kommer lära sig så värst mycket på de två dagarna men jag får iaf mina sista credit och sedan är jag klar med pluggandet här!! Har dock homework nu och ska bland annat skriva en journal på exakt vad jag gör om dagarna i 3 veckor samt en uppsats på 5 sidor. Är riktigt trist men ändå betydligt bättre och lättare än att läsa en hel kurs på college igen!

Var nyss iväg för att träffa den här tatueraren jag besökte förra helgen men tyvärr var han upptagen så har nu bokat tid och ska tillbaka imorgon så att jag kan sitta ner med honom och diskutera.

Eftersom D är iväg över helgen så åker J till sin mamma så en ledig helg väntar mig.. eller ja ska ju iofs jobba lite extra hos J's mamma imorgon kväll men gör mig ingenting! Annars i helgen så blir det att åka till Lakeforest mall ikväll med Rikke för att kolla in America's next top model. Imorgon ska jag försöka se melodifestivalen samt iväg på ett aupair-möte. Söndag blir det att kolla St Patrick's Day Parade inne i DC, är iofs en vecka för tidigt men gör mig ingenting eftersom jag inte är hemma nästa helg!!

Har precis bokat den sista touren för i sommar så nu är alla våra resor bokade och betalda, HURRA!!! Ska bli så jävla kul!! Tänkte jag kunde visa på ett ungefär hur vår resa kommer se ut och i vilken ordning vi kommer besöka platser!


Honolulu, Hawaii


Big Island, Hawaii


Maui, Hawaii


Los Angeles!!


Disneyland


San Francisco


Yosemite National Park


Grand Canyon


Las Vegas


Universal Studios

Är typ så ca 2,5 vecka kommer se ut för mig i juli!! Gonna be awesome!!

Nej kanske fixa lite lunch!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0