Money!

Åh blev så oerhört glad över att få se att jag får pengar tillbaka på skatteåterbärningen, hurra!! Kommer vara välbehövligt när jag kommer hem i sommar för lär ju vara i stort sätt pank då!! Tack tack tack!!

Skulle som sagt testa på att löpa idag och det gick väl okej. Hade kanske hoppats på lite mer men tog den ändå rätt så lugnt för ville inte överanstränga den. Har ju tendenser ibland att inte ta det lugn och vila även fastän jag borde så var rätt så nöjd med mig själv idag!

Är så sjukt skönt att det är varmt ute numera!! Ingen jacka här inte, såå nice!! Nu ska det bara bli lite sol också så är jag helt nöjd!!

Har ikväll varit iväg på aupair-möte vilket innebar middag på en thai restaurang. Var väl helt okej men märker att jag inte har så mycket gemensamt med de andra tjejerna. Blir mest att jag sitter och pratar med min area director om nu inte Marjam och Rikke kommer, men de kunde tyvärr inte idag. Jaja skönt att komma iväg lite iaf!!

Nu har syster äntligen bokat flyg så 17 maj kommer hon hit!! Ska bli så grymt kul!! Längtar massor. Helt sjukt att när hon kommer hit så har vi inte setts på över 10 månader, weird! Jag ska försöka boka boende åt oss uppe i NY men har lite beslutsångest över vilket jag ska välja. Standarden på hostel i NY är inte så höga så är lite som att välja mellan pest eller kolera!

Nej boka hostel var det!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0