Mars

Förstå att mars redan är här!! Hoppas verkligen att det innebär att våren är på väg den med!! Idag har vi haft riktigt härligt väder så blev faktiskt att sitta ute på balkongen ett tag på eftermiddagen, nice!! Skönt efter gårdagens fruktansvärt tråkigt väder!! Regna nästan konstant hela dagen och när det regnar här så regnar det inte lite!!

Men men trotsade iaf vädret igår och begav mig både till gymmet och till starbucks för en fika med Jennifer och Rikke. Var trevligt att se dem båda men känns lite konstigt då Jennifer troligen kommer åka hem nästa vecka pga en familjesituation hemma i frankrike. Känns tråkigt att hon åker hem men förstår att hon behöver! Tråkigt bara att inte hennes värdfamilj kan vara lite förstående och istället leker högstadiet och fryser ut henne.. Tragiskt och respektlöst!

Börjar själv inse att min tid här bara rullar på och att det snart kommer bli dags för en ny aupair i min värdfamilj. D berättade igår att han börjat kolla lite på nya men han kommer väl inte börja leta ordentligt förrän i april/maj, känns iaf väldigt weird. Det är ju inte det att jag vill förlänga eller så utan jag vill ju hem i sommar men man bygger ändå upp ett liv och en vardag här och då känns lite märkligt att någon sedan ska komma och ta över ens liv. Ja ja inte läge att fundera så mycket på det nu, är som sagt ett par månader kvar!!

Är inne i en träningsperiod då jag försöker pusha mig själv och är numera på gymmet 5 dagar i veckan och kör då dubbelpass oftast 4 av de 5 dagarna. kan bli någon promenad eller pass på helgen också om jag har tid och ork! Men idag tänkte jag att jag skulle få en utmaning och körde 3 pass. Är bra kombinationer på passen så idag blev det först bodypump (styrka), sedan Trek (kondition) och sist core & stretch. Kändes väl lite i kroppen men gick faktiskt rätt så bra!! Ska nog försöka fortsätta med det på torsdagar när kroppen tillåter, gillade kombinationen!! När jag kör dubbelpass så försöker jag alltid kombinera så att ena passet är cardio och det andra styrka, skulle nog aldrig palla med två konditionspass efter varandra! Är inte så pass vältränad!!

Nej ska slå en signal till Kristin nu, hon är nu i DC men imorgon så kommer hon hit till mig!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahah, har du så tråkigt utan mig (och Emma) att du måste träna heeela tiden?! Saknar dig massor. Känns helweird att du är kvar i USA men inte jag... Hoppas du ha det alldeles wonderful och att Miami och Bahamas blir ännu mer wonderful!

2012-03-02 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0