Lovely!

Åh vilken myshelg vi haft!! Sjukt härlig!

Igår kväll blev det alltså utgång i DC men för att underlätta vår hemgång så var jag kvällens taxichaufför men inget mig emot, hade sjukt roligt ändå!! Vi började alltså kvällen med middag på Vapiano, vi gick sedan vidare till en irländsk pub i chinatown för att avsluta kvällen på Tattoo Bar där vi dansade järnet!! Hade verkligen sjukt kul på sista stället då jag och Kristin typ var de längsta på stället, inte många killar som var längre än oss!! Detta gjorde att vi fick sjukt mycket uppmärksamhet av killarna men kvällen till ära körde vi på att dissa järnet så har ingen aning hur många vi dissade!! Lyckades iaf få en kille att bjuda kristin på en shot samt få en smekning på armen av den heta vakten vilket gör att jag måste vara nöjd med kvällen!! Jag kände mig full denna kväll men på allt förutom alkohol, grymt rolig kväll!!












Haha börjar gå utför eller?!


Nykter och redo för hemfärd!!

Idag blev det en sen brunch på Ihop, måste ju få Kristin att äta de bästa pannkakorna innan hon far hemåt!!







Sedan blev det en sväng till Lakeforest Mall där vi hittade denna roliga lapp

Kanske dags att byta karriär?! Haha nej men ska defintivt dit och kolla på alla galna tjejer som kommer stå i kö och hoppas på att få sin dröm uppfylld!!

Nu på kvällskvisten blev det lite bio vilket var ett riktigt bra avslut på helgen!! Har varit så sjukt skönt för vi har inte stressat och haft en massa måsten utan gjort precis det som vi känner för. Kommer bli sjukt konstigt imorgon när Kristin far hem för nu när hon har varit här känns det inte alls som att man är långt hemifrån och antar att den känslan kommer försvinna när hon åker. Men men är inte så många månader kvar tills jag kommer hem!! Stay positive!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0