Basketball

Givetvis så hade jag inte vädret med mig igår utan regnet föll från himlen till och från hela dagen så blev inge cherry blossom. Däremot kom jag ju ändå in til dc på kvällen för lite basket med Rikke!!

Vi började kvällen med middag och givetvis hamnar vi bredvid en svensk familj, vad är oddsen liksom? Börjar bli lite trött på att stötta på svenskar här hela tiden. Ville jag vara runt svenskar så kan jag lika väl åka hem till Sverige (nu menar jag förstås inte de svenskar som jag har lärt känna och umgås med här)! Iaf... efteråt var det alltså dags för basketmatchen och vet inte riktigt vad jag hade för förväntningar. Jag kan inget om basket och visste dessutom om att lagen som skulle spela typ låg i botten på ligan. Men detta gjorde absolut ingenting!! Vi hade en riktig trevlig stund och jag hängde med hyfsat bra i spelet!! Dock var det lite surt att dc wizards skulle förlora i slutsekunderna när de hade varit i topp med ca 10 mål hela matchen!


Högt var det men såg jävligt bra!


Rikke!












Haha älskar hur dessa cheerleaders är i otakt!!





Idag så har D's föräldrar och faster varit på besök för att fira J som fyller år på tisdag! J har varit helt excited hela dagen då D kom hem med en massa heliumballonger som han har lekt med hela dagen! Han älskar dem verkligen!! Annars så har det blivit en hel del ätande av pizza och tårta, en trevlig dag helt enkelt!! Fick ett presentkort av D's föräldrar i en försenad födelsedagspresent vilket var väldigt gulligt av dem.

Måste ju visa hur J's tårta såg ut! Tänk om man hade fått en sån när man var liten...


Nu blir det några jobbartimmar på kvällskvisten innan det är dags att påbörja en ny vecka.. Finns lite spännande grejer som väntar nästa vecka!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0