Amazing!

Usch jag borde sluta med att ta ett bad om dagarna och hålla mig till en dusch!! Blir ju helt slut och känner mig typ helt förstörd resten av dagen..

Har mest blivit jobb de senaste dagarna men har varvat det hela med träning så känns okay. Min vrist är så gott som bra nu så känns skönt att kunna köra för fullt under passen!! Var lite roligt att jag fick lite personlig träning under trek-klassen idag, alltid trevligt att få ett lite hårdare pass!!

For iväg till DSW igår för att kika lite på skor, och nej lilla papsen jag köpte mig inga även om jag ville. Plånboken skrek tom!! I alla fall så fick jag en väldigt trevlig kommentar av en äldre kvinna: I wish I could wear high heels, but you look absolutely amazing in those shoes!! Haha är alltid roligt att höra men just de skorna jag hade på mig då var helt underbara så vill bara köpa dem!! Klacken är lite högre än vad jag vanligtvis bär men sjukt snygga nu till sommaren så när plånboken vill igen så ska de förhoppningsvis införskaffas!!

Har haft rätt så fint väder den här veckan även om det inte är riktigt sommarvärme. Ett par byxor och tröja får man allt ha på sig men gör mig inte så mycket!! Ska ju sedan leva i en sjuk hetta  ett par månader så sommaren får gärna dra sig lite!

Har saknat att ha Karolina här riktigt mycket den här veckan! Var så skönt med våra veckoträffar på starbucks när man kunde prata ut om precis allt!!

Nej måste nog ta hand om tvätten som visst är klar nu!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0