1 fucking day!!

Helt sjukt imorgon drar vi!!! Månaders väntan är över och nu är det äntligen dags!! Väskan är så gott som färdigpackad så jag vill bara att det ska bli onsdag morgon nu!

Men vi är inte riktigt där än så kan ju ge en uppdatering på vad som hänt sen sist. Vilket iofs inte är så mycket...

Har mest försökt träna för att bränna de sista kalorierna innan bikinin åker på imorgon. Resterande tid har mest gått åt jobb och packande. Lite samtal med både familj och syster har hunnits med och det verkar verkligen bli av nu att syster kommer hit i maj!

Jag gjorde ett stopp hos tatueraren idag för att se om han hade skissat upp något, vilket han hade och efter lite små justeringar så är jag väldigt nöjd. Tror att detta kan bli riktigt bra så nu är en tid bokat, spännande!!! Sjukt nojig över om jag väljer rätt men efter att ha funderat på detta över 8 månader så borde det vara rätt. Men kommer ändå vara nerövs och nojig tills jag gjort den... Hoppas bara på att slutresultatet blir bra!!

Något annat som gör mig lite nervös är detta!

Förstå att jag ska simma med dessa djur på torsdag!! (de som känner mig vet hur jag är när det kommer till djur) Ska iaf försöka överkomma mina rädslor så hoppas på att det går bra. Är so excited!!

Kommer troligen inte bli så många uppdateringar nu innan eller under resan så vi hörs när vi hörs!

I'm gonna have sooo much fun!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ha det underbart bäst!! Är så avis så du anar inte... Pussa lite på delfiner åt mig :P

2012-03-13 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0