what a weekend!

Ja vart ska man börja?! Har haft en grymt bra helg vilket jag lider lite av idag i form av bakfylla men men så är det!
 
I fredags så kom Bodil hit så vi drog till Rio för lite middag och sedan bio. Vi hade förberett oss för dregel dregel för vi skulle se Magic Mike! Filmen handlar om en strippa som spelas utav Channing Tatum som är grymt het! Kan väl säga att alla kvinnor i denna biosalong var otroligt nöjda efteråt och vi gick nog alla hem och drömde sweet dreams om Channing! Yummi!
 
I lördags drog jag och Rikke till en water park som inte ligger allt för lång bort där jag bor (hur lyckas jag hitta den under min sista vecka här?). Det var grymt varmt så vi hade en härlig dag i solen och poolen! OM det behövdes!
På kvällen drog jag till Bodil. Våra planer blev inte som vi hade tänkt oss så det slutade med att vi drog ut i Clarendon. Vi fick en grymt bra kväll som slutade med efterfest på ett hotell i Christal City (fråga inte hur vi lyckades hamna där) med en gäng amerikaner och kanadensare. Det blev allt från drickande av whiskey och shotande av Captain Morgan, vilket jag i vanliga fall aboslut inte dricker!! Fy fan!! Festande in på morgonkvisten och efter ca 2 h sömn så tog vi oss hemåt vid 10-tiden.. Kan väl säga att vi inte mådde så bra!
Hur vi två lyckas hamna på dessa fester förstår vi inte men så länge vi håller ihop så löser sig det mesta och vi hittar alltid vår väg hem igen! oftast med hjälp av en taxi i och för sig...
 
Idag har vi bara halvsovt hela dagen, ätit lite och jag lyckades tillslut sätta mig på metron och åka hem. Nu sitter jag här hemma med mitt kaos av resväskor och vet inte riktigt hur detta ska sluta! En låda måste skickas hem i dagarna för jag har inte vikten på min sida!
 
Önskar att jag hade lite bilder från helgen men har dessvärre inga!
 
Nej forsätta packa kanske?
 
3 dagars arbete kvar sen är jag DONE!
 
 
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Karolina

HE-RRE-GUD! Den vill jag se ;)Inte många dagar kvar nu!!! Ha't gôtt :)

2012-07-10 @ 22:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0