Solvang

Fy fan vilken lång bussresa vi har haft idag! Påbörjades tidigt imorse och anlände till hotellet nu vid 21.30-tiden. Har iofs haft ett par stopp på vägen men ändå!
 
Idag har vi besökt en liten dansk by som heter Solvang här i Kalifornien. Såg verkligen ut som danmark och jag har fått ätit wienerbröd och dansk våffla, GOTT!! Det blev även ett stopp vid Hearst Castle och nu befinner vi oss på ett hotell i San Jose.
 
Imorgon ska vi in till SF och få en guidad tur och sedan vid 13-tiden kommer älskade syster och hämtar upp mig, JIPPI!! Ska bli så grymt kul!!! Ska spendera resten av dagen med henne innan hon är snäll och skjutsar tillbaka mig till hotellet. Är så grymt glad över att vi kommer hinna ses innan jag åker hem!
satsa på att bli cowboy?
 
Känns så märkligt att jag kommer vara hemma om mindre än en vecka.. samtidigt som jag känner en så stor glädje och längtan att få träffa alla nära och kära där hemma så är det med en blandat rädsla och nervositet över att komma hem också.... Har verkligen ingen aning om hur det kommer att kännas att vara hemma igen eftersom man känner att man har växt och förändrats väldigt mycket under det här året. Jag är fortfarande samma person men ändå inte. Svårt att förklara... Troligen kommer det bara att vara hur härligt som helst att vara hemma igen men man kan ändå inte låta bli att undra över hur man kommer reagera och känna.. antar att jag kommer veta om några dagar!
 
 
Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0