Maui

Nu har det blivit mycket flygande och farande fram och tillbaka men sedan igår kväll är vi tillbaka på det hotellet vi började på i fredags i Waikiki!
 
Igår flög vi alltså till Maui på morgonkvisten! Vi och alla asiater åkte direkt upp till bergen där vi fick se ett helt otroligt landskap. Vilken utsikt! Det blev även att besöka ett shoppingmall, beachen och en tropical garden. Det blev en intensiv dag innan vi flög tillbaka hit till O'ahu.
 
 
Oj nu blev det visst lite irriterad här då jag upptäcker att batteriet i min internetdosa precis dog som gör att jag inte kommer åt min internetbank, check på den! FAAAANN! Detta var inte speciellt kul men ska nog lösa det på något sätt!
 
Strax blir det att lägga sig vid poolen innan det blir Polynesien show senare ikväll, spännande!
 
 
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Pramis

Fina bilder på dig! Det ser härligt ut :D

2012-07-18 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0