Independence Day!

Happy 4th of July!!!
 
Ledig idag eftersom det är holiday och ska snart bege mig mot DC tillsammans med Rikke för att där möta upp Emelie och Maria för lite firande av usa:s nationaldag! Ska tydligen vara sjukt mycket folk där inne och det är brutalt varmt idag så får se hur det kommer gå!! Vatten vatten vatten!
 
Det ska i alla fall bjudas på lite musik och fyrverkerier så det blir säkert trevligt!!
 
Påbörjade igår min packning och en så länge går det rätt så bra men det kommer bli tajt... tror jag får ner alla grejer i väskorna men problemet kan vara vikten! Som jag misstänkte så är mina skor den största boven, de är för många.... jaja det löser sig!
 
 
Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0