Celebrating 4th of July!

OMG!! Jag som trodde att det skulle bli varmt och svettigt i DC igår men jag hade verkligen ingen aning om HUR varmt det skulle bli! Herregud det va fruktansvärt! Svetten bara rann om alla och efter en promenad bort till the Capitol där kvällens firande skulle hållas så va vi alla dyngsura av svett, mitt linne var helt blöt, Yuuk!
 
Men men trots det fruktansvärda värmen så hade vi ändå väldigt trevligt och när solen väl hade gått ner så hoppades vi på lite svalare väder men tji fick vi! I detta land är det fortfarande lika varmt när solen har gått ner och det är varmt.. geez!
 
Vi fick iaf se konserten med en hel del bra framträdande. Såg bland annat Josh Turner, Kool and the Gang samt  tjejen som spelar Mercedes i Glee. Sedan blev det fyrverkerier över the Monument, nice! Bildbomb!
 
 
Idag har jag varit ledig på förmiddagen så har hunnit med att träna och fortsätta min packning som går lite si och så..... har nog insett att jag måste skicka hem en liten låda för vågar inte riktigt chansa på vikten, tror verkligen att det kommer vara på gränsen och kan ju hända att man vill köpa något under resorna. Så är nog bättre att betala för en låda hem än att betala övervikt på alla flygresor! Får nog bli så!
 
Efter idag så har jag typ 4 arbetsdagar kvar, CRAZY!!
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0