Bye Bye

Jaha då har jag alltså sagt hej då till J och D och lämnat huset som har varit mitt hem det senaste året... känns väldigt märkligt och jag kan inte förstå att jag inte ska tillbaka dit. Var faktiskt jobbigare att säga hej då än vad jag trodde det skulle vara och måste säga att jag kommer sakna de båda, speciellt min lilla crazy monkey!
 
Nu sitter jag hemma hos Emelie. Vi har varit iväg och ätit middag med Bodil och Maria som ett litet farväl.. men visar sig att det inte är helt farväl då vi kommer träffa de båda den sista dagen innan vi åker till sverige. Kommer framförallt sakna min partner in crime, bästa Bodil! Hon har verkligen förgyllt mitt år här och är en vän för livet! Fick bästa kortet av henne idag, best best best!!! Gonna miss her like hell!!
 
Nej nu måste vi strax krypa till sängs för imorgon ringer väckarklockan vid 04.30 och lite innan 8 lyfter planet och framför oss väntar en 17 h resa. Wish us luck!
 
Får se när nästa uppdatering blir, vet inte hur mycket tillgång till internet man kommer ha de kommande veckorna!
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0