1 day left

Herregud nu är det bara imorgon kvar och sedan har jag varit här i ett år och är färdigjobbad, WOOOOHOOOO!!
 
Idag har jag varit iväg och köpt de sista grejerna så nu är alla "måste"-inköp avklarade! Råkade bli några andra köp också men så går det ibland! När jag var på mallet så hände i alla fall två lite intressanta grejer!
 
1. När jag stod i en butik för att köpa en adapter så visade det sig att killen i kassan läste samma engelskakurs som mig i höstas. Han tyckte att jag var väldigt vacker så han gav mig personalrabatt på adaptern så fick den för halva priset, tack för den!
 
2. När jag var inne på macy's för att köpa lite rengöringsprodukter så blev kassörskan helt "förtrollad" av mina ögonfransar och kunde inte förstå att jag inte jobbade med typ reklam för mascara etc. Haha är nog inte min grej men hon tyckte verkligen att jag skulle kolla upp det för "tillsammans med mina vackra ögon så skulle det bli helt amazing".. haha thanks but no thanks!
 
Har så gott som packat allt nu, lite smågrejer som fortfarande måste tvättas etc. men det verkar som att det löser sig med vikten! Har något pound till godo så måste väl vara nöjd med det! Nu måste bara min låda, som blev mer fylld och väger mer än vad jag hade tänkt, postas! Det fixar jag imorgon! Annars så är det mest städning som står på schemat vilket ska fixas imorgon och på torsdag! Then I'm ready to go!
 
Längtar SÅÅÅ tills jag får träffa alla er där hemma!! Hope you haven't forgotten about me!
 
 
Over and Out
 

Kommentarer
Postat av: Elwin

JAG SAKNAR DIG!!!!!!! Har förresten Bestämt mig för att vara inaktiv på Facebook under ett antal veckor, så mejla mig gärna på den jag fyllde i. Kollar den ofta, för jobbrelaterade mejl kommer dit också. Tänkte på dina föräldrar och väskan :) puss

2012-07-11 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0