Welcome little sister!

Åh kan äntligen säga att jag och syster är i samma land! Hurra!! Hon meddelade tidigare idag att resan hade gått bra och att hon nu va framme på hotellet. Hon känner väl att det är jobbigt och har en massa känslor inombords och jag förstår verkligen vad hon menar!! Har själv varit i den situation och den är inte rolig!! Helt plötsligt är man helt ensam i ett annat land och vet att man inte ska få träffa sina nära och kära på ett år men samtidigt så är man så sjukt nyfiken och nervös för allt som komma skall, det är jobbiga känslor att hantera. Önskar verkligen att jag kunde vara där hos henne nu för att hjälpa henne igenom det men detta är ändå något man måste rida igenom själv och får hon bara en god natts sömn så kommer det att kännas bättre imorgon. Så var det i alla fall för mig... Tänker på dig Rebecca!! Du kommer att få det så sjukt kul framöver :)

Har precis avslutat en lång arbetsdag. J hade ingen skola idag så har jobbat sedan 11. Är lite annorlunda från hur jag jobbar i vanliga fall men det är samtidigt skönt med lite omväxling ibland! Var ändå skönt att jag inte började förrän 11 så jag hann med en sväng till gymmet innan.

Pratade med min älskling Carro idag, så sjukt att jag inte har sett henne på över ett halvår nu!! Inte van vid det... 

Fick ett samtal idag från J's mamma om jag vill/kan sitta barnvakt åt J på lördag när han är hos henne. Kan ju sitta fint med lite extra pengar så får se hur jag gör, skulle svara lite senare i veckan!

Funderar på om jag ska orka med en bio ikväll eller om det kanske får bli en sväng till starbucks!! Eller göra som jag verkar göra för det mesta nu för tiden, stanna hemma...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0