Träningsvärk

Usch!! Har sjukt mycket träningsvärk i mitt ass!! Inte blev det mycket bättre av att träna idag men aja man känner ju att man lever!!

Har idag bestämt mig för att jobba på lördag när J är hos sin mamma. Blir en jobbarhelg men känner att jag behöver börja spara lite på mina pengar och trots att det fanns ganska mycket som lockade denna helg så bestämde jag mig för att vara lite vuxen och tråkig och jobba istället. Så blir jobb både fredag och lördag kväll, söndagen är lite oklar men hoppas på att det inte blir jobb då, kan vara skönt med en dag ledigt (även om det är självförvållat att jag ska jobba alla dagar)!!

Kom äntligen iväg till posten idag så nu är lillebrors födelsedagspresent på väg hem. Hoppas på att den hinner hem i tid bara!! Den lilla skitungen blir ju 18 nästa vecka, helt sjukt!! Kommer ju kunna möta honom ute på krogen när jag kommer hem... weird!

Nej nu blir det att underhålla J ca en halvtimme till innan han ska bäddas ner i sängen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0