Snow again..

Den senaste veckan har känns lite märklig men tror mycket att det beror på att familjen har varit bortresta. Så hoppas nu på att det kommer kännas lite bättre nu när de äntligen kommit hem och vi kan börja prata på skype igen. Har inte sett deras ansikten på väldigt länge nu så känns verkligen som att det är på tiden!

Känns sjukt kul men samtidigt väldigt märkligt att om två veckor kommer min kära syster att befinna sig i samma land som mig! Hoppas att allt går bra för henne imorgon på ambassaden så att hon kan börja packandet och taggandet inför hennes äventyr!

Inget märkvärdigt som har hänt idag förutom att kylan äter är tillbaka och att det har snöat. Dock inget som ligger kvar på marken som vanligt! Får väl se hur länge kylan varar denna gång...

Har haft huvudvärk nu på kvällskvisten så därför tycker jag att jag va värd att öppna min sista påse djungelvrål! Så nu kan jag tycka lite synd om mig själv :)

Känns konstigt att jag redan har varit utan Karolina och Emma 1 resp. 1,5 månad!! WEIRD!! Miss them a lot...

PS. Mamma, kaviartuben är slut!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0