Seeeeg..

Ibland kan jag allt vara lite seg med grejer, typ som att få upp mina bilder på väggen... Men efter 6,5 månad har jag alltså lyckats få upp dem även om det ser lite dåligt ut... Tog bara några av alla de hål som Johan skapade innan mig. Haha orkar inte riktigt bry mig om det, huvudsaken är att de nu är uppe!!


Reetta tog en betydligt finare och bättre bild på oss från chocolate festivalen så tänkte att ni kunde få se den också!

Älskade att det fanns banan och jordgubbar som man kunde doppa i chokladfontänen!!

Har egentligen inget att säga om denna dag för den har varit rätt så händelselös. Ett par timmar på gymmet och sedan lite jobb. Jobbade lite längre idag då D behövde stanna på jobbet lite längre, men gjorde inget då jag ändå inte hade några planer för kvällen...

Imorgon ska jag möta upp Rikke under dagen för att åka till Black Hill Regional Park, hoppas på att det ska vara fint där!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0