samma visa..

Usch börjar känna att jag bara skriver samma sak om och om igen... dagarna är väldigt likartat just nu, träna jobba äta sova... Längtar tills helgen då det händer lite annat!!

Är inne i en period då jag är sötsugen hela tiden.. förstår det inte!! Brukar annars hjälpa när jag tränar men icke denna gång.. Eftersom jag ätit upp allt godis som familjen skickade så bakade jag och J kladdkakemuffins idag.. De smakar verkligen som kladdkaka så är lite farligt, vill ju bara fortsätta äta dem hela tiden!!

Ser fram emot imorgon kväll då jag slutar jobba och ska fara till Emelie, kvällen och natten ska spenderas hos henne. Sedan på lördag ska jag äntligen klippa mig!!! Är över ett halvår sedan jag klippte mig sist så har varit i stort beov av en klippning länge nu. Ska även passa på att slinga håret, är väldigt trött på håret så behöver något nytt och fräscht!! Spänd på att se hur resultatet blir!! Är lite orolig över hur pass dåliga eller duktiga frisörerna är i detta land, har hört både ris och ros om dem...

Har så sjukt mycket saker jag vill köpa just nu (och då har jag inte ens kommit till alla de kläder och skor jag vill ha) så vet inte hur jag ska lösa det ekonomiskt!! Måste nog prioritera lite men är så svårt... vill bara ha och ha samtidigt som jag vill hitta på en massa saker som inte är helt gratis... varför kan jag inte vinna ett par miljoner på lotto eller nåt?! Ett patetiskt problem jag vet men är typ det som kretsar i mitt huvud just nu!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0