planering

Hmm ibland går det lite segt att göra upp planer med vissa... speciellt med såna som inte är från skandinavien.. Håller på att göra upp lite planer för imorgon kväll med några andra au pairer i mitt område men det går otroligt segt.. det ska velas fram och tillbaka innan något riktigt blir bestämt men nu tror jag att vi börjar få iordning på allt!!

Idag for jag och D iväg för att kolla lufttrycket i mina däck. Jag var nämligen iväg och försökte göra det själv igår men tror att jag lyckades släppa ut luft istället för att fylla på så var bäst att D kom och hjälpte mig. Men nästa gång så ska jag allt fixa det själv... Haha vet, är sämst på bilar men försöker iaf lära mig lite grann, iaf lite basic grejer. Passade på att fylla på lite olja också så nu mår gamla bettan bra!!

Pratade med bästa Karolina idag och saknar den kvinnan massor.. Blev så otroligt glad över att höra att hon fått jobb och att allt är bra med henne och Isak. Den pojken växer för övrigt alldeles för fort, han kommer ju att vara hur stor som helst när jag kommer hem!!!

Nej har varit arbete hela eftermiddagen och kvällen, men J var rätt så trött idag så vi slappade lite genom att se på film.. Skönt med lite mys ibland!! Nu sover han iaf och han somnade verkligen som en stock. Känner mit också rätt så trött så kanske får bli en tidig kväll!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0