Pilates

Gud min kropp är verkligen inte skapt för att syssla med pilates!! Fy i helvete vad jobbigt det var idag! Är så skumt för att ena veckan när man kör det så känns allt skitbra och smidigt medan andra veckan så är man stel som en gammal kärring... Borde man inte gå framåt i utvecklingen liksom?!

Idag har jag iaf varit iväg till posten för att posta Elins paket, men fy fan vilken jävla kö det va!! Skönt att det iaf är skickat nu så att hon får sina saker snart. Hoppas verkligen på att den kvinnan kan ta sig till detta land under våren, vore roligt!! Hoppas även på att hon får med sig Malin, skulle vara så sjukt kul!!

Inget jobb ikväll men spenderar ändå kvällen hemma. Har skrattat lite åt J som är lite frustrerad över sina böcker. D har nämligen satt upp hyllor i hans rum så att nu kan J se alla sina böcker men inte nå dem.. Så nu står han inne på sitt rum och säger "books hiding" och "reach" för att samtidigt sträcka på sig med armarna upp i luften och försöka nå dem.. Haha jag har skrattat en del åt honom!!

Har kommit på mig själv hela dagen att jag går runt och luktar på mig själv, haha!! Alltså när man har smörjt in kroppen med en cream som luktar så sjukt gott så kan man ju inte låta bli att lukta på sig själv.. kanske är lite weird men kan inte riktigt sluta! vet inte om jag vill sluta heller, men ska försöka undvika det när jag är bland folk!!


Over and Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0