Knepigt...

Har upptäckt en sak som känns lite knepigt.. Eftersom jag skriver så gott som allt jag gör och känner här så vet väldigt många där hemma vad som händer i mitt liv. Detta är på ett sätt väldigt skönt eftersom jag då inte måste upprepa samma sak flera gånger om.. Det knepiga med detta är dock att jag inte vet så mycket om vad som försigår där hemma.. De enda jag i stort sätt har koll på är familjen eftersom jag pratar med dem hela tiden men känns som att jag inte alls hänger med i vännernas liv längre och det måste jag säga känns lite märkligt... Ska inte grubbla så mycket över det men känns konstigt att inte veta riktigt vad som händer i sina vänners liv..

Idag har jag skrattat en hel del åt J igen! Dock inte åt hans frustration över sina böcker utan över en mening D har lärt honom att säga.. Vi satt och spelade spel idag och när vi sen var klara och spelet ska plockas undan så blir han alltid lite ledsen men jag försöker alltid förklara att både han och jag samt spelet är glada. Till svar får jag då först "Happy" och sedan den härliga meningen D lärt honom "Life is hard"... Haha kunde verkligen inte sluta skratta åt honom, var verkligen för komiskt!!

D kom hem lite senare än vanligt idag så blev att vi beställde kinamat, vilket inte alls smakade fel i kistan!! 

Om exakt 8 veckor så kommer jag befinna mig i Miami för att sedan även fara vidare till Bahamas, can't wait!! Lite bilder på Bahamas bara för att göra min längtan ännu större!!








Over and Out




Kommentarer
Postat av: Kramispramis

En liten uppdatering här om vad som händer i mitt liv ;) haha

Skolan har börjat igen. Vintern här är mesig. Plusgrader, lite snö, inga vinter aktiviteter kan göras :( glad för att det är plusgrader men saknar att åka längdskidor, skridskor och annat vintrigt. Längtar till våren, sommaren! Nyår i Paris blev inte så bra då jag blev magsjuk och de andra sjuka efter mig. Kristin och Frida ska komma hit nästa fredag och det blir utgång! :) Niklas och jag trivs toppen i lägenheten och har börjat få det mysigt där :) funderar på en solresa på påsklovet :) har börjat hitta små smultronställeni Stockholm så det är mysigt! Sparar som tusan för att kunna köpa en ny tv istället för vår tjockis :P blir avis på din newyork-resa och Bahamas! Vill också!!! :) puss ha det bra!!!!

2012-01-19 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0