Hello Weekend!

Hej helg, vi möts igen!!

Tror att jag börjar bli lite bortskämd att vara ledig så mycket på helgerna! Men jag tänker absolut inte klaga, det är trevligt!!

Igår kväll for jag in en sväng till DC för att möta upp Emelie. Vi skulle försöka få lite ordning på våra planer inför sommarens äventyr. Vi vet ungefär hur själva resan kommer se ut men vi måste bara kolla igenom allt, räkna lite och sedan blir det att boka om några veckor. HURRA!!! Hej Hawaii, San Francisco, Los Angeles, Las Vegas och Grand Canyon!!

Idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp tidigt imorse för att bege mig till gymmet en sväng.. Resten av dagen har jag egentligen bara slappat. D och J har farit iväg till D's föräldrar. Så jag har kollat på män som hatar kvinnor, typ det jag sysselsatt mig med. Strax ska jag iaf ta mig ut ur huset för att fara in till DC och träffa Bodil och Emelie. Ikväll så bjuds det på lite middag och bio, ska bli mycket trevligt!!

Kan meddela att vi nu har gått från kyla och lite snö till mer än 10 plusgrader, härligt väder! Man vet aldrig hur mycket kläder man måste ha på sig, en överraskning varje dag!!

Nej bäst att göra sig redo!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0