Happy New Year!!

HAHA okej är kanske lite efter nu men kom inte hem förrän sent igår kväll och idag har jag varit helt slut och jobbat så har inte haft tid att uppdatera vad som hänt hela helgen men nu jävlar ska det bli uppdatering!!

Fredag
Satte mig alltså på bussen för att bege mig upp till New York.. Va en rätt så jobbig bussresa då jag inte kunde använda toaletten pga att så fort någon öppnade toalettdörren så stank verkligen hela bussen piss! Därför kunde jag knappt äta eller dricka något för ville inte bli mer kissnödig. Självklart skulle bussen då bli en timme försenad, jippi! Så blev över 5 timmar på bussen!!

Äntligen framme på hotellet så var det dags för mig och tjejerna att göra sig redo för kvällens äventyr! Kvällen var verkligen som en sjuk dröm! Vid Penn Station hämtades vi upp av en stor hummer limo, sjukt!! Blev en fullpackad limofärd runt i NY med en massa skratt, sjungade och alkohol!!! Eftersom jag inte har så mycket bilder än från kvällen så såg limousine ut ungefär som denna



Efter den härliga färden så blev vi avsläppta på en club som hade världens utsikt över hela NY, var riktigt häftigt och se!!

Lördag
Dagen börjades med en härlig sovmorgon innan jag och Bodil begav oss ut för brunch. Vi strosade sedan runt lite överallt, bland annat till Times Square men eftersom de hade spärrat av överallt så var det svårt att ta sig fram någonstant samt så var det sjukt med folk, kunde knappt ta sig fram!! Tack gode gud för att jag inte bor i den staden, skulle bli tokig!!

Middag åts innan vi behövde göra oss redo för New Year's Eve!! Snygga och redo begav vi oss till kvällens ställe som vi köpt biljetter till. Var både en lounge och bowling hall men eftersom vi hade köpt biljetter till VIP så slapp vi bowlingbanorna och hade sjukt kul istället!! Vi hade också missuppfattat våra biljetter då vi trodde att vi skulle få en flaska champagne och en flaska vodka att dela på under kvällen utöver den fria baren, istället fick vi 3 st av varje flaska!! Sjukt!! Kan säga att vi inte lyckades dricka upp allt trots att vi bjöd en massa andra på vårt dricka!!

Det blev ännu mer skratt, dansande och drickande den här kvällen men OM vi hade det kul!! Helt awesome!!! Janya lyckades även fixa så att vi alla fick en nyårkyss vid midnatt, haha va lite roligt för hon övertalade killen som hade hand om vårt bord under kvällen att göra det.. so weird!!

Några av de sjuka saker som hände under kvällen va en riktigt rolig portugisisk mamma som inte kunde någon engelska , en gråtande stor svart machokille och en kille som påstod att jag är hans framtida fru... ja verkligen en massa sjuka saker...

Söndag
Efter att behövt gå upp alldeles tidigt för att checka ut från hotellet så var vi alla som zombies... Emelie kom och mötte oss under dagen, hon och jag skulle göra sällskap på bussen hem. Kan inte förklara hur underbart skönt det va att sätta sig på bussen och få komma hem. Så otroligt skönt att äntligen få vara hemma igen och få sova ut!!

Helgen har verkligen varit helt awesome med helt underbara människor och med en massa skratt... Har varit som att leva lite som i en dröm och kommer absolut inte att glömma den här helgen i första taget!!

Några av de bilder jag faktiskt lyckades ta under helgen!


Janaya and I ready for our Limousine drive!


Brunch with Bodil!


Grand Central Station


Times Square with where the Ball drops behind us!


We really like guys in uniform!


Första flaskan med vodka är påbörjad och pimpad kvällen till ära!


Having a lot of fun!

Hoppas på att få resten av bilderna från de andra tjejerna så får komma en ny omgång med bilder från helgen senare!

Nej bäst att fortsätta jobba nu!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHHHHH!!! Jag måste nog sluta läsa din blogg. Jag blir allvarligt deprimerad. Jag skulle ha stannat kvar... Hoppas du har det underbart kul. Jag saknar dig och allt annat även fast allt inte är negativt med att vara hemma. :P

2012-01-03 @ 22:27:34
URL: http://westmark.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha naaw! Nog har jag det bra och kul men samtidigt är det inte samma sak här utan er två!! Saknar även dig sjukt mycket och på ett sätt längtar jag till sommaren då jag kan komma hem och göra sverige osäkert med er två ;)

2012-01-04 @ 02:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0