Halvvägs!!

I got these today, SO HAPPY RIGHT NOW!!



Har precis slutat jobba så borde nog ta tag i mitt rum som är ett litet kaos just nu! Har varit och handlat en massa saker som jag ska skicka hem till Elin så fort jag är klar med all handling. Hon hade en lång lista men jag ställer mer än gärna upp. Ägnar henne lite extra mycket uppmärksamhet idag då det är hennes födelsedag!! GRATTIS!!

Något annat jag ägnar en extra tanke åt idag är att jag idag har kommit halvvägs genom mitt år!! 6 månader idag - check!! Så konstig känsla att jag redan hunnit vara här i ett halvår!! Nu känns det nästan som att man ska åka hem snart, weird!! Får lite panik också över att jag ska hinna med allt jag vill, framförallt att jag ska hinna med att uppleva allt i DC.. får väl se om jag lyckas någorlunda!!

Allvarligt... 6 månader!!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är underbar! Tack som tusan <3

2012-01-12 @ 13:38:14
Postat av: Kristin

OMG OMG! jag längtar!!!

2012-01-16 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0