growing..

Fick äntligen skypa med min kära familj idag!! Så härligt att se och höra dem igen även fast det var lite bittert att se hur bruna de är... vill också va solbränd!!! men men om två månader då jävlar!! Var även otroligt skönt att höra att allt hade gått bra för syster på ambassaden så nu är hennes visum på väg!!

Känns otroligt bra med träningen just nu så har börjat köra dubbelpass vissa dagar. Är väldigt bra för att vara mig så jag hoppas på att det håller i sig och att jag fortsätter att vara motiverad!! Är ett bra sätt att sysselsätta sig på under dagarna samt att då spenderar jag inte mina pengar heller på shopping vilket är ganska lätt hänt annars!!

Fick ett mail av storkusinen idag vilket gjorde mig jätteglad! Så härligt att höra att allt är bra med dem alla!! Hon skickade dessutom med ett foto på hennes flickor och jag blev helt chockad, de har ju blivit så stor speciellt minstingen!! Lär ju inte känna igen dem när jag kommer hem, de måste sluta växa nu!!

Har nu fått bilderna från NYC så det får bli en liten bildbomb!

FRIDAY


Our ride for the night!


Enjoying our ride in the limo!!






The club for the night with a view over NYC!





SATURDAY/New Year's Eve











Tror att bilderna visar att det var en helt awesome helg!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0