Groupdate!

Började dagen med lite träning innan jag for iväg till starbucks för att möta upp Jennifer. Var roligt att träffa henne igen och det glädjer mig att hon börjar komma över den värsta hemlängtan!! Ska försöka träffa henne nästa vecka igen.

Idag fick jag en jättetrevlig överraskning då det blev ett gruppsamtal med Frida, Kristin och Elin på skype. De var alla 3 hemma hos Frida så det va jätteroligt att få se dem alla tillsammans även om det fick mig att sakna dem ännu mer! Tyvärr så va mottagningen dålig så de hörde mig inte så mycket men jag var mest glad över att få se deras ansikten igen. Gjorde verkligen min dag!!
Bara för att de inte vill och för att jag saknar dem så mycket så tillägnar jag dem denna bild!


Tycker att det är lite komiskt att kolla på nya och gamla bilder. Jämför jag de bilder innan jag började universitetet, när jag pluggade i linköping och efter att jag tog studieuppehåll så kan man se en rätt så stor skillnad på min kropp. Haha helt sjukt egentligen hur mycket jag gick upp under studietiden men skyller det delvis på alkoholen!! Blev ju en hel del festande då och träningen fick mindre prioritering. Men känns som att jag har ändrat det sen dess så känns som att den kroppen jag en gång hade finns inom räckhåll igen även om det är en bit kvar!! Vet att jag kanske borde ändra lite på mina matvanor om jag vill gå ner i vikt men så viktigt tycker jag inte att det är så för mig räcker det med träning. Så länge jag trivs med mig själv så tänker jag fortsätta äta det jag vill!!

Haha därför är det komiskt att det blev en pizzakväll för mig och J. Har inte jobbat en fredagskväll på evigheter så var på tiden att J och jag hade en "pizza- and movienight"! Den ungen älskar verkligen pizza!! Frågor man honom vilken sort topping han vill ha på sin pizza så får man till svar: peperoni... mushrooms.. onion... cheese! Haha han vet vad han vill ha!!

Imorgon förmiddag kommer Emelie hit och då ska vi boka delar av sommarens resor!!  Ska bli så sjukt roligt att bok dem, då ska det verkligen bli av!! HURRA!!!

Pratade lite med syster idag på skype och det var skönt att höra att hon kommit fram till familjen och att allt verkade bra.. Är iofs lite svårt att säga nu ibörjan. Är lite så som D sa till mig när jag kom hit: de 3 första månaderna är som smekmånader, alla är lite extra trevliga innan man börjar visa sitt rätta jag... haha är väl på sätt och vis sant!! Men tror att hon kommer att få det hur bra som helst!! Wish her the best!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0