Chocolate Festival

Måste säga att jag är oerhört nöjd med att jag jobbade igår kväll även om jag missade ett roligt swedish house party, men så är det ibland. Får tänka att istället för att göra av med pengar så tjänade jag 80 dollar extra.

Idag blev det upp hyfsat tidigt för att fara till Virgina, närmare bestämt McLean. Där väntade en chocolate festival. Bodil hämtade upp mig och en finsk tjej, Reatta, på metron och väl på plats mötte vi även Emelie och Maria.. Blev faktiskt förvånad över att det var en bra "marknad", hade inte väntat mig det!! Fanns choklad precis överallt så både jag och Bodil var lite i extas!! Bäst av allt var chokladfontänen de hade, absolutly love it!! Var tvungen att gå dit två gånger, vet ju aldrig när man kommer att få äta ut en chokladfontän igen liksom...

En dag då ska jag allt ha mig en egen chocolate fountain...

Hade ju givetvis inte med mig kameran så får bli ett par kassa bilder från mobilen!

Chocolate Fountain!


Reatta och jag njuter av chokladfontänen!!


Man kunde välja mellan mjölkchoklad och mörk choklad men höll mig till den mörka!


Dagens inköp! 3 chokladgrejer till mig och en lollipop till J!

Är riktigt trött idag, kan bero på att det inte blivit så jättemycket sömn den här helgen, trots att jag bara har jobbat.. Därför får det nog bli en kväll på soffan med lite film!! Kan möjligen bli en eller två chokladbitar till, vem vet!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0