Bröllop

Kanske dags för en uppdatering över helgen?!

Började gårdagen med ett väldigt långt samtal på skype med hela tjocka släkten som var hemma hos familjen för lite avskedsfest för syster! Var jättehärligt att få se allas ansikten igen och dessutom fick jag en helt underbar överraskning!! Min kusin ska gifta sig i sommar när jag kommit hem och som att inte det var nog så vill hon att jag ska vara tärna. Blev så sjukt glad att tårarna bara rann på mig!! Ska verkligen bli jättekul att få komma hem till allt detta. Är så mycket bra grejer som händer när jag kommer hem!!

Efter detta långa samtal bled det att fara till Bodil för att därifrån åka vidare till Leesburg för lite outletshopping!! Gjorde ett par riktigt bra fynd, bland att dessa träningskläder från Nike. Kostade mig ungefär 1100 kr, vilket jag inte ens skulle ha fått två plagg för hemma i Sverige.

Blev 3 st tröjor/jackor och 1 par löparbyxor, så sjukt nöjd!!

Efter shopping blev det att göra sig iordning för att gå ut och äta middag och dricka några drinkar!! Vi hade verkligen en sjukt trevlig dag!!

Kvällen bjöd bland annat på en "mudslide" på T.G.I. Friday's!!

Sov kvar hos Bodil och idag ringde väckarklockan alldeles förtidigt då vi skulle åka in till DC för att möta upp Emelie och Maria för lite planering av Miami/Bahamas. Så nu är vi rätt så säkra på vad vi ska hitta på under resan!! Kommer nog bland annat bli lite simmande med delfiner och pairsailing!! Sjukt spännande!!

Har nyligen avslutat skype med familjen. Har försökt hjälpa syster med det sista innan hennes resa imorgon bitti. Känns sjukt att nästa gång jag pratat med henne så kommer hon befinna sig i US också. Är så glad för hennes skull!! Hoppas på att hennes resa går bra imorgon och att hon kommer fram säkert!! Good luck little sister!!

Nu ska jag slappa lite innan det blir jobb vid 18-tiden!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Kristin

åh, du måste ta med mig till nått outlet när jag kommer! om en vecka är jag i landet!!

2012-01-22 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0