Bowling

Har precis varit på ett av mina aupair-möten och måste säga att jag börjar tröttna på det. idag var det iofs helt okej då vi spelade bowling och man faktiskt kunde sitta ner och prata med varandra.. men det tråkiga med det hela är att vi är 3 olika områden som träffas på dessa möten och det innbär att vi borde vara runt 50 aupairer, är vi så många på mötena? Idag tror jag att vi slog rekord då vi var runt 15-20 st.. Jippi! Förstår inte riktigt meningen med att jag ska gå på dessa möten då inga kommer dit och jag lär då heller inte känna några.. känns lite som I'm wasting my time!

men nu släpper vi bitterheten!!

Igår var jag alltså inne i DC med Emelie och Bodil samt en tjej från turkiet som Bodil känner. Vi åt lite middag och gick på bio. Hade lite allmänt trevligt sådär! Ibland är det skönt att man inte gör så mycket utan bara sitter ner, äter och pratar.. Mycket uppskattat!!

Har varit lite dåligt på fotograferandet den senaste tiden så igår kom jag faktiskt ihåg att ta med mig kameran!






Man kan ju inte riktigt tro att detta är en liten läsk!! Men är sånna storlekar de har i detta land!


Ready for Mission Impossible!



Har nu efter mycket pusslande lyckats beställa min och kristins biljett till NHL-matchen vi ska se i februari uppe i NY. Än så länge är de tydligen bara reserverade men om allt går som det ska så ska de nog vara på väg på posten!! Är så laddad, vill gå NU NU NU!! Matchen vi ska se är iaf mellan NY Rangers - Buffalo Sabres.

Nej nu får det nog bli lite film innan det blir dags att jobba några timmar ikväll!


Over and Out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0