Bodypump

Är nyss hemkommen efter ett spinning- och bodypump-pass och kroppen vill typ...dö!! Haha nej inte riktigt så illa men har inte kört bodypump på säkert 2 år så känns att kroppen inte är van vid det längre.. Men nu jävlar ska kroppen tränas upp så får helt enkel vänja den vid det igen!!

Känner att jag inte har så mycket att skriva men är väl mest för att det inte händer så mycket just nu.. jag tränar, jobbar, sover och äter... that's it! Skulle väl kunna försöka hitta på lite annat också men har varit väldigt trött den här veckan så inväntar helgen istället.. som härligt nog börjar ikväll!! NICE!!!

Fick äntligen ett samtal från mamma igår så nu vet jag att det har de bra!! Är väl inte direkt förvånad när hon berättar att syskonen mina och kusinerna är ute och härjar om nätterna!! Men var skönt att få en uppdatering om hur de har det!!

Ett skypesamtal med Sara blev det igår också!! Var jätteroligt att få prata med henne igen.. Vet att vi inte hörs och ses så ofta men får försöka bli ändring på det (iaf att höras just nu innan jag kommer hem)! Är så glad för hennes skull att hon är färdigutbildad och har jobb och allt nu!! Kanske lite avundsjuk också när jag vet att jag har ett par år kvar på min utbildning!


haha förlåt Sara men denna bild var den enda jag hittade på oss två! Var verkligen sjukt länge sen denna togs!

Nej borde kanske ta en dusch och se vad denna dag har att erbjuda!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0