Bath&Body

Begav mig efter ett träningspass till Montgomery Mall för att införskaffa de sista grejerna till Elins paket som nu är redo att skickas. Passade på att använda lite av mina presentkort från i julas så blev storshopping på Bath&Body Works. Älskar verkligen den affären!! Hittills i mitt liv så har jag inte tyckt att det varit så viktigt vilken sorts shower gel, body lotion, scrub etc. jag använder men efter att ha hittat denna butik med alla dessa härliga dofter så är jag såld!!
Slog till och handla detta idag!


Tänkte att jag skulle försöka mig på att ta en bild på hur jag numera ser ut i håret. Dock är det inte så lätt och jag hatar att ta egobilder men ni får stå ut! Som tidigare nämnt så är det inte så stor skillnad, bara någon centimeter kortare men lite mörkare igen!

(tycker allt att jag ser lite galen ut men får bjuda på det!)

J har varit ledig från skolan idag då det är Martin Luther King Jr Day idag. Dock var D hemma med honom under dagen så blev en vanlig arbetsdag ändå för mig och den pågår än även om J nu ligger till sängs!

Helt sjukt att min kära syster kommer till landet om en vecka och att hon då ska påbörja sitt äventyr... På ett sätt känns det som att jag också precis var där, på väg hit och nervös men samtidigt förväntansfull.. Helt sjukt att det är över 6 månader sen!! Är nervös och förväntansfull för hennes skull!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0