Äppelkaka

Benen var otroligt sega idag när jag körde Trek och Core&Stretch, kroppen ville inte riktigt. Men tänker ignorera det med spinning och bodypump imorgon. Att ignorera saker kan vara bra ibland!!

Vi hade massa äpplen hemma så jag och J (...okej jag) bestämde oss för att baka en äppelkaka. Typiskt nog ska det inte ha något välfungerande ströbröd i detta land (inte vad jag har hittat iaf) så givetvis så fastnade halva kakan i formen... Men den smakade ändå bra så jag och J glufsade i oss!!

Idag flyger syrran över till California för att träffa sin värfamilj!! Hoppas på att hon får det bra "on the other side". Fan nu är vi ju långt ifrån varandra igen. Var kul när hon var i NY att veta att det faktiskt inte är så långt emellan oss!! Men men nu ska jag försöka sikta in mig på att försöka hälsa på henne någon gång under våren. Hoppas hoppas!!

Har pratat med Kristin idag! Hon flyger till NY nästa vecka, HURRA!!!! Så vi har nu bestämt oss för ett hostel som vi ska bo på i NY, som jag även precis har bokat. Ska bli så oerhört kul att träffa henne igen, att överhuvudtaget få träffa någon hemifrån. LÄNGTAR!!!

Varken jag eller D kände någon lust för att laga mat idag så blev lite kinamat istället. Smakar aldrig fel!! Ska passa på och njuta av en ledig kväll nu för sedan blir det ett par arbetskvällar!! Så får nog bli lite mörkchoklad och tv-serier!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0