Vatteeeen!!!

Är helt sjukt hur mycket jag saknar att vara omringad av vatten!! Därför var det helt underbart idag när jag och Rikke for till Black Hill Regional Park för att vandra runt där och det fanns en stor sjö man kunde gå längst med.. Att vi dessutom har haft strålande sol och närmare 20 grader idag gjorde inte saken värre!! Måste säga att det var en skum känsla att slippa ha på sig en jacka när det är sista januari!!










Var verkligen en jättemysig park och kan tänka mig att det kommer vara riktigt fint där när våren kommer. Kommer nog spendera lite tid där framöver, kanske får se till att hyra en båt eller kanot senare i vår när de börjar med uthyrningen!!

Har så klart jobbat idag men kvällen har spenderats på starbucks med min bok. Läser just nu Zlatans bok och måste säga att jag gillar den!! Är intressant att se saker ur hans perspektiv jämfört med allt man har läst i tidningarna om honom.. Gillar även hans attityd och att det inte är en bok där han försöker få folk att tycka synd om honom. Han berättar sin story och han är den han är helt enkelt!!

Måste säga ett stort grattis till kusinen min som blir 18 år idag!! Hoppas verkligen du haft en bra dag!! Imorgon blir det lillebrors tur att fylla år!!

Känns sjukt kul att Kristin numera befinner sig i samma lans som mig! Längtar massor tills jag får åka och träffa henne!!


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0