Super Bowl

Yummie!!! Blev en tidig morgon då jag, D och J tillsammans med D's föräldrar for iväg till Ihop för lite frukost. Smakade gott med amerikanska pannkakor, bacon och ägg.. Mmmm jag älskar verkligen frukost!!!

Vad har jag gjort resten av dagen?! Blev en sväng till Lakeforest Mall och köpte faktiskt en helt underbart skönt bh från Victoria Secrets och jag vill typ aldrig ta av mig den igen!! Haha nej men man känner typ inte att man har på sig en bh och det är inte ofta det händer så är så sjukt nöjd. Jag som är sjukt dålig på att köpa underkläder borde kanske passa på nu när VS finns här, får ju då bra grejer för bra pris, men tycker att det är så tråkigt att lägga mina pengar på det!!

Idag är det som sagt Super Bowl och jag har faktiskt kollat på det!! Är lite förvånad själv faktiskt. Förstår dock inte så mycket av spelet eftersom jag inte kan reglerna men jag märker ju när det blir touchdown iaf!! Det sämsta med sporten är att de har så sjukt många breaks och timeouts, det är ju stopp i spelet hela tiden så matchen tar ju evigheter att spela!! Vinnare blev iaf New York Giants efter ett par spännande sista minuter och Madonna höll i underhållningen i halvtid och gjorde det väl helt okay..



Nej nu ska jag ta och ringa kära syster så att jag blir lite uppdaterad om vad som händer on the west coast!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0