My lord?!

Var en sjukt märklig snubbe idag på gymet. Vi skulle börja vår trek-class och instruktören bad då den här mannen att flytta sig från maskinen eftersom vi behövde börja... Till svar får hon bara då: Please.. My lord needs me to run 17 more minutes!! Och han fortsatte att mala på om hans lord och att han var tvungen att fortsätta springa... var lite märkligt faktiskt! Men men vi fick honom iaf att byta till ett annat löpband tillslut!!

Förutom träning så har det som vanligt varit jobb idag. Har även pratat med Karolina på skype och OM jag saknar att ha den tjejen här!! Va verkligen sjukt konstigt att sitta och prata med henne över skype, har ju varit van vid att ha henne här.. Hon är liksom en del av mitt liv här i U.S. Var iaf roligt att prata med henne och är glad att hon har det bra hemma i Sverige även om vi båda kanske önskar att hon vore här!!


haha älskar den här bilden på Karolina och mig!! Gör mig alltid glad när jag ser den!!

Har lite huvudvärk idag så ska nog krypa ner i sängen och se något avsnitt från någon rolig serie!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0