My head!!

AAAAJJJ mitt huvud!! Lyckades slå i huvudet idag när jag var ute i lekparken med J så har typ en stor bula nu, är alldeles öm.. tror att nacken blev lite påverkad av det också men det kan ha att göra med dagens träning idag likväl så är inte säker på det..

Har varit rätt så trött de senaste dagarna och är faktiskt lite rädd för att jag kanske är på väg att bli sjuk.. har haft lite hosta de senaste dagarna men hoppas på att det inte blir mer än så!! Har inte heller sovit så bra utan drömmer sjukt mycket just nu, är typ jobbiga drömmar också så det gör inte saken bättre!!

Lite så här känner jag mig idag!


Så här kan dagen sammanfattas: Träna, en sväng till Post Office och sedan jobb.

Längtar sjukt mycket till lördag då jag och ett gäng ska ut i DC för att fira mina födelsedag. I'm sooo excited!!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0