Maria!

Grattis till mig själv och alla andra som heter Maria!!

Idag lyckades jag "typ" vricka foten under träningspasset. Om man nu kan nästan vricka foten... nej men hann reagera väldigt fort när jag trampa snett så tror inte det blev så farligt och lyckades därefter fortsätta träna. Tur att det inte blev värre men känner ändå av den i vissa lägen. Får se hur vristen känns imorgon!

Känns som att jag bara går och väntar på att veckan ska gå så det kan bli fredag och kristin kommer hit!!

Fick äntligen hem de två bikinis som jag beställt från Victoria's Secret och blev förvånansvärt nöjd så tror nog att jag ska behålla båda!! Passar lagom nu när miami och bahamas närmare sig!!


Värt att behålla?!

Fick tips från mamma idag att göra makaronilåda till middag. Hade lite idétorka på vad jag skulle göra med köttfärsen. Är faktiskt väldigt svårt att komma på grejer att laga här när man inte har de ingredienser man är van vid! Den blev i alla fall riktigt god så det kan jag definitivt laga igen.

Nej en kopp te och lite grey's är jag nog värd nu efter att ha stoppat J till sängs!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0