Happy Valentine's Day!

Oj idag känns det som att det bara har öst in med grejer i brevlådan!! Fick först paket från familjen vilket var jättetrevligt. Fick dessutom tillbaka min klocka som jag skickade hem för lagning under hösten så var så skönt att äntligen få sätta den runt handleden igen!! Senare fick jag även kort från morfar och Kerstin samt en bröllopsinbjudan från kusinen min. Ska bli så himla roligt att få gå på bröllop i sommar!!! Längtar!!

När jag ändå pratat om bröllop och kusinen min så kan jag passa på att säga ett stort GRATTIS till hennes blivande man som fyller år idag!!

Idag är det alltså Valentine's Day och måste säga att det ska bli så oerhört skönt när denna dag är över!! I flera veckor så har det varit hjärtan, choklad och gossedjur precis överallt i butikerna så börjar tröttna på det. Denna dag är verkligen sjukt stor här, betydligt större än vad jag trodde! Men har iaf fått ett valentine's card idag och det var ju så sött ifrån J!


Har ju som tidigare nämnt varit otroligt trött den senaste tiden och idag mådde jag verkligen inte bra. Mådde skitdåligt under träningspasset så fick lov att skippa det andra. Har även mått väldigt illa och det är nog det som har varit jobbigast. Hoppas på att det går över snart! Dock var det en kvinna på gymmet så frågade om jag hade allergier när jag sa att jag inte mådde bra och det har jag ju. Hon förklarade då att vissa blommor och träd redan har börjat blomma och att det kan vara orsaken. Har inte tänkt på det eftersom jag är van vid att mina allergier börjar typ i maj men det lär nog börja lite tidigare här. Dock tror jag inte att det är därför jag mår dåligt eftersom jag är illamående, tror mer på att jag håller att bli förkyld eller något. Det får väl visa sig...

Nej nu är det dags för lite middag!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0